26 Mayıs 2010 Çarşamba

olmuyor olmuyor

dünya zor bana
yasamak zor
bir kutum var içindeyim
dönse devran gecse yazlar sırası ile
ben yine ordayım
gölgen bana degmez
ucuz yalanlar var herkeste
miladını doldurmuş
aglamak tek bir omuzda
aglamak utanmadan samimice
aglamak tek omuzda bırakmak kendini dürüstlüğe

çocuk karşıdan gelir günahsız
aglamak bir çocuğun omuzunda
bilirsin anlamaz ama
düşünmezde, ayıplamaz

hangi yoldasın
yol kenarına bir eski sandalye koy
bir agacın altına otur bekle
gelmek ve seni orada öylece bulmak istiyorum
aglamak istiyorum

düşünmek istemiyorum
ama olmuyor
denedim çabaladım nafile
kurtulmak zor geliyor
hatta imkansız
yakalamak tutmak istiyorum bende
senin gibi bu hayatta en az bir şeyin ucundan
ama zor geliyor
zor geliyor çocuk
sen belki en mutlu anında
ben fırtınadan kalma gökyüzü olmayı bile başaramadım hala
o fırtına ile cebelleşiyorum
olmuyor cocuk olmuyor
isterim o tepenin üstünde oluyum gene
ama olmuyor gitsem bile
yanımdaki koltuk sen kokmuyor
hep bakıyorum
kokmuyor ,sinen birşey yok senden
olmuyor cocuk olmuyor
sen bundan benden hala habersiz
gecti bir 7 sene
silmek istiyorum senin le ilgili yarınla iligili düşleri hayallari
olmuyor dedik ya çocuk
olmuyor
sen benden habersiz oldu bir 7 sene
yazık yazık ya cocuk
ne yaparsın
çaba ettim olmadı
olmuyor cocuk
varsın olması anasını satıyım

Hiç yorum yok: